środa, 29 stycznia 2014

L jak

                                                                     litery i lilie;)
                                               Lubie typografie, szyldy, literki wszelakie.
                                                                       Wy tez?
                                           A lilie skusily mnie zapachem, wiec zakupilam:)







                                           To ekhm, " galeria " w przedpokoju, ktora bardzo trudno
                                                 sfotografowac, bo malo miejsca i ciemno..




                                                                Garderobe -wieszak juz znacie;)
                                                                 Nie moglo zabraknac tabliczek..






                                                                      Taki, kolejny bzik:)


49 komentarzy:

  1. Za oknem śnieg a u Ciebie taki piękny zapach kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te tabliczki! Fajny pomysł do pokoju syna. A ten dzbanek rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekie Beatko, dzbanek jest troche niekompletny, ale tak mnie wolal w tej klamociarni, ze go kupilam..

      Usuń
  3. Lubisz to zbierasz i pokazujesz je w swoim mieszkaniu. Każdy ma jakiegoś małego "bzika", ja też, bo zbieram dzwoneczki i stawiam w gablotce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Garderoba piękna (jeszcze nie widziałam) i fotel "uszak" - moje marzenie, póki co nie do spełnienia z powodu braku miejsca :(
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dumna jestem z tego wieszaka, bo dlugo go szukalam, potem sama pomalowalam i naprawde dobrze nam sluzy:)
      Uszak -bardzo wygodny, ale fakt miejsca troche potrzebuje..
      Sciskam:)

      Usuń
  5. Piekni prezentuja sie w tym dzbanie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzban z klamociarni, lekko poturbowany, ale tego pzreciez nie widac...;) Pozdrawiam Kami:))

      Usuń
  6. Lilie uwielbiam, ale do domu wnoszę tylko te, które nie pachną... nie dla mnie już pachnące kwiaty, ech...Lilie, hiacynty i pelargonie musiałam pożegnać. Za to literki i wszelakiego rodzaju szyldziki uwielbiam. Skompletowałaś przepiękną kolekcję :) Fotel idealny do robótek i drzemek ;)
    Nieważne, że dzban ma jakieś uszczerbki na urodzie, faktycznie ma w sobie coś co przyciąga uwagę, mimo tego że dumnie się w nim rozpierają lilie, które najczęściej wszystko wokół siebie przytłaczają swą urodą.
    Kasiu ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pelargonie tez?One takie malo pachnace..:)
      Dziekuje kochana:) I buziaki sle;)

      Usuń
    2. Liście pelargonii mają taki charakterystyczny zapach... przez lata całe było ok a w zeszłym roku - klops, po każdym podlewaniu, nawet przejściu obok sensacje oddechowe. Co było robić, trzeba je było zastąpić innymi kwiatami :)
      Buźka! :)

      Usuń
  7. Uwielbiam lilie i ich zapach. Piękny przedpokój taki nietypowy. Każdy ma jakiegoś bzika, ja mam na punkcie świeczników , kaganków i karafek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, swieczniki i karafki-tez lubieee:)))
      Pozdrawiam goraco:)

      Usuń
  8. Kasieńko, pięknie jest w twoim domu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gniazdko Twoje ciekawie urządzone, a lilia to jeden z kwitów którego nie lubię [zapach] i nie mam w swoim ogrodzie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektore nie pachna, mialam takie w ogrodzie, pomaranczowe mocno:)
      Dziekuje i pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Już dawno zakochałam się liliach. Uwielbiam ich zapach, kształt. Cudny masz domek. Kapelusz na Lipowej bardzo mi się podoba. I zdjęcie na komodzie. Czy to Hemingway? :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, jak to mowimy z moim W. to Lenin i Krupska;)
      Podczas pobytu w Madrycie, dalismy sobie zrobic zdjecie, tradycyjnym starym aparatem, do tego w przygotowanych przez pania fotograf , nakryciach glowy. Efekt nas zaskoczyl:)
      Sciskam;))

      Usuń
  11. Ale imponująca kolekcja!!! Lubię takie szyldy w stylu retro, tez pomalutku zbieram, ale chyba nigdy Cię nie doścignę:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedpokój - świetny !!! Miły , przytulny fotel !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi sie te tabliczki w przedpokoju.
    Ja mam tam oprawione w starą ramę dwie wizytówki i jeden klucz.
    To pierwsza wizytówka w naszym małżeństwie, druga powstała przy zamianie mieszkania, a stary klucz do klucz do domu wiejskiego. To w syntetycznym ujęciu historia naszego małżeństwa. Jakoś tak wszystkim wchodzącym podoba się ten pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i to ujecie syntetyczne tez mi sie podoba;:)
      Serdecznosci;)

      Usuń
  14. Piękny dzbanek. Tabliczki też fajne. Masz fajne wnętrze - bardzo przytulne tak jak lubię .:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialam kiedys isc w glamour, no nie potrafie, zawsze gdzies wylezie ta przytulnosc;))

      Usuń
  15. Pięknie tam u Ciebie, naprawdę! I nawet wirtualnie czuć, że przytulnie i miło. Też ostatnio zakupiłam kilka drewnianych liter by ułożyć z nich słowa, póki co wszystkie są białe, ale pewnie nie wszystkie takie pozostaną :). M to moja litera - Monika, Marcin i Mila - nasz pies :).I miłość nas łączy - też na M :).Fajnego dnia Ci życzę Katarzynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M-ma ladny ksztalt;) I tyle pieknych znaczen:) Dla Ciebie i dla mnie:)
      Dziekuje Ci Mo:))

      Usuń
  16. Zapachniało :) Kiedy będzie lato? Super dzbanek!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze dzbanek zwrocil Wasza, Twoja uwage, bo moja rodzina, uwaza, ze jest "zepsuty", wiec nie wart wystepow "na salonach". Serdecznosci:))

      Usuń
  17. Kasiu, jestem zachwycona Twoim wnętrzem. Jest piękne.
    Fantastyczne tabliczki. Każdy ma jakieś pasje i coś zbiera...
    Dzban i lilie podbiły moje serce. Kocham je za cudowny zapach.
    Dzisiaj miałam cudowny sen. Było lato i kwitły właśnie lilie...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilie-to obok piwonii i koralowych roz, ulubione kwiaty mojej babci. Mowila na nie :smolinosy:) Sadze je wiec, oczekuje na nie z niecierpliwoscia, kupuje, bo i wspomnienia naplywaja-mile:))
      Sciskam Lusiu:))

      Usuń
  18. Masz cudowne mieszkanie, tyle pamiątek, ale tak stylowo podobieranych. Świetne ! I jeszcze te Lilie jedne z moich ulubionych kwiatów... Zazdroszczę troszkę :) U mnie na ścianach pełno obrazków, zdjęć i plakatów... lubię na to wszystko patrzeć i wspominać.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)) Piekne robisz zdjecia, wiec na pewno jest co eksponowac:) Serdecznosci:)

      Usuń
  19. tabliczki super się prezentuja:) nie dziwie się ze lilie swym zapachem cie skusiły.Pachną chyba najmocniej ze wszystich kwiatow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak:)) No i hiacynty jeszcze:) Pozdrawiam cieplo:)

      Usuń
  20. Jeszcze nie widziałam tego wieszaka-garderoby. Może dlatego, że goszczę tutaj od niedawna?;)
    A ten biały dzbanek, o którym kiedyś pisałaś, to nie ten?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryanko pokaze ten dzbanek, pokaze, bo bardzo lubie wstawiac do niego kwiaty, na pewno jakas fotke mam;)
      Buziaki:)

      Usuń
  21. Kasiu, jakie sliczne te lilie i jak ladnie prezentuja sie w tym dzbanie, ale tez ich zapachu nie lubie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie u Ciebie:))fantastyczna galeria:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne i pachną aż u mnie :) Wszystkie Twoje bziki zachwycające. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy moi bliscy mysla tak samo;)Ale bardzo Ci dziekuje:)) I usciski sle:)

      Usuń