środa, 16 lipca 2014

Lato czeka

                                                                                         I morze , i słońce , i wiatr.
                                                                  Mam nadzieję, że Wam też uda wypocząć , nawet jeśli
                                                                                             nigdzie nie wyjeżdżacie .
                                                                                        Nasze walizki- spakowane:)
                                                                                       I książki nieprzeczytane-też;)
                                                        

                                                                  Niedawno dostałam od mamy taki pachnący bukiecik.
                                                                          Bardzo lubię groszki, za ich delikatność.















                                                                 A może kiedyś zaplanujecie wakacje w Alzacji?
                                                                       Po ostatnich opadach wróciła "zieloność" .






 

 




 








                                                                                        Do zobaczeniaaaaa:))

42 komentarze:

  1. Kasiu, milego wypoczynku:) Ja do Europy to zawsze lubie jechac, gdziekolwiek to mialoby nie byc:) W tym roku , niestety zostaj epo tej stronie oceanu:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kami, dziekuje. Oj daleko Cie wywialooo;) Usciski sle:)

      Usuń
  2. Odpoczywaj, pław się w wodzie i nieróbstwie. Tak dawno nad morzem nie byłam... Przecudne groszki, muszę Hanie przypomnieć, miała mi narysować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. miłego wypoczynku! bukiecik subtelny.... uświadomiłaś mi że nie mam żadnych kwiatów w domu i chyba musze wybrać się na jakąś łąkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu- fajnie, że znowu zwiedzisz ciekawe zakątki. Dzięki temu znowu zobaczę fajny fotoreportaż.
    życzę wspaniałej podróży, ślicznych fotografii i ....żebyś wróciła z nieprzeczytanymi książkami:)
    Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Milego, spokojnego wypoczynku Kasiu :)
    Niech to lato jak najdluzej trwa i cieszy nas swoja magia :)
    Sciskam Cie mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego wypoczynku!
    a kocie schowane za groszkami cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello, I accidentally landed on your blog. I read that you live in the beautiful French Alsace. And yes, we have several times been on vacation. A beautiful region. You make beautiful pictures, I'm a fan of your blog.
    greetings,
    Ymme

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ymme,,I hope that you will be my frequent visitor:)
      Thank's for our kind words:)
      best regards:)

      Usuń
  9. Baw sie dobrze i odpoczywajcie :) Oby pogoda dopisala... A w tym zamku ze zdjecia co wyzej to niedawno bylam ; niby bardzo dorze go dobudowane ze sto lat temu i fajnie tam teraz jest... Mowie oczywiscie o Haut Koenigsbourg, masz szczescie miec takie widoki za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu - ciepło pozdrawiam - ależ wspaniałe widoki :) Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że Koleżanka ciągle w rozjazdach ostatnio :). I dobrze, tak trzymać! Na siedzenie w domu jeszcze przyjdzie czas. Cudownego wypoczynku, słońca i błogiego lenistwa z szumem morza w tle.

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych życzę, my w piątek znowu na dwa tygodnie na Północ, mają być wyprawy w góry i żeglowanie! :)) Tak że będzie się działo!
    Tobie Kasiu cudownego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kuś kobieto tą Alzacją, jest taka piękna i te zamki na horyzoncie........
    Ja już na urlopie, zamków nie ma, ale i tak jest pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja odliczam czas do wyjazdu :) Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie daj czekać latu, biegnij do niego... :)))
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjecia. Milego letniego urlopu.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kocham groszki. Odpoczywaj, i wracaj. Z pięknymi wrażeniami, i zdjęciami. Już tęsknimy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. udanego wypoczynku. my już po wyjeździe.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  20. Wakacje w Alzacji - to byłaby piękna sprawa.
    W tym roku jednak nic z tego - nowa praca, nie mam więc dłuższego urlopu.
    Ale za rok, kto wie? :)
    Piękne obrazki, jak zwykle.
    Pozdrawiam upalnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Groszki w groszkach :))
    Udanego wypoczynku, Kasiu :)
    Z Alzacji znam tylko Strasburg, bardzo się mi tam podobało, ludzie jeno niemoty ;), bo nieznający w większości języków obcych, ale byli mili, nawet w tej swojej niemocie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłego wypoczynku Kasiu. W Alzacji pięknie, cudna kraina- ja zakochałam sie tylko zdjęcia oglądając. A o naszych wstępnych planach odwiedzin w Alzacji nie zapomniałam, choć zdrowie nie pozwala określić terminu. Operacja w sierpniu więc może na jesieni pozwolą mi podróżować?:) Pozdrowienia, Ja jutro nad polskie może jadę na weekend

    OdpowiedzUsuń
  23. UPS! ale błąd ortograficzny zrobiłam. Cóż dysgrafia może mnie trochę tłumaczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Z założenia wszędzie pojechać bym chciała, więc i Alzacja jest w moich marzeniach:-) pozdrawiam i udanego wypoczynku Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful summer pictures, have a nice day.
    Marit.

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego wypoczynku i wspaniałych wrażeń! Mam nadzieję, że nie zapomniałaś aparatu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj Kasiu, kusisz tą Alzacją, kusisz :) Udanych wakacji, czekamy na relacje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Z każdym postem z Twojego regionu zachęcasz coraz bardziej, w tym roku jednak urlop przepadł ale za to nowa praca cieszy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Love everything in this picture. The sweetpeas are so vibrant, I can even smell its fragrance. And how cute is the donkey.
    Hope you have a good weekend Kate.

    Hugs from OZ

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ Ty masz Kasiu widoczek nieziemski!!!
    I tego Ci leciuchno zazdraszczam ;-)
    Buziaki z upalnego Trójmiasta
    D

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się dołączam - Wspaniałego Wypoczynku! A co do Alzacji to rzeczywiście, takie widoki mieć tuż za rogiem, to prawdziwy fart. Co prawda mówi się, że szczęście mieszka w nas a nie na zewnątrz, ale jednak piękne i harmonijne otoczenie na pewno w szczęściu nie przeszkadza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne groszki i dzbanuszek. Mam termos w taki sam deseń:)
    No i te widoki...
    Ja już jeden wyjazd mam za sobą, ale wakacje jescze długie...
    Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Udanego wypoczynku życzę:) Dzięki za odwiedziny postu z Bieszczadami. Alzacja zachwyca osiołkiem i winnicami:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Udanego i miłego odpoczynku:) Widoki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo Wam jestem wdzieczna za zyczenia udanego wypoczynku. Bardzo sie udal:)))

    OdpowiedzUsuń