czwartek, 15 czerwca 2017

I nic się nie zmieniło

                                                            Mogłabym sie podpisać pod poprzednim postem.
                                          Ciagle  w biegu. Do tego spowolonionym i przy totalnym niewyspaniu.
                                         Pająk mnie ukąsił,  w stopę, spuchła, bolala, swędziała, nie dawala spać.
                                     Ciężkie jest zycie alergików;) Już jest dobrze, ale przez tydzień się męczyłam.
                                          Nieopatrznie zapisałam się do grupy Kolekcjonerów Porcelany.
                                Siedzę nocami, przeglądam sygnatury i oferty sprzedaży. A sama latam po domu
                                                                   i zdjęcia porcelankom różnym robię.
                                   Przynajmniej czegoś nowego się dowiaduję. Sporo tam prawdziwych znawców.





































                                                  Ogródek się niebieści tymczasem.Dobrego dniaaa!





















19 komentarzy:

  1. Maryjka jest przecudna. Też kocham porcelanę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek Maryjny . A ja myślałam że pająki nie gryzą. Brrr...Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miala baba klopotu, zapisala sie do znawcow porcelany. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne "porcelanowe" zdjęcia i wszystkie niebieskości też.
    Pająkom na pohybel.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja napisałam o starociach, a u Ciebie takie cuda, że moje bledna przy nich😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne porcelanowe cacka. W ogródku ślicznie . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te ogrodowe niebieskości, szczególnie te pod Singerem. Też byłam przekonana, że pająki nie gryzą. Co za złośliwiec Ci się trafił. Całe szczęście, że już dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja porcelana jest śliczna,więc masz się czym pochwalić:)))ogródek uroczy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana zdrówka życzę przede wszystkim i więcej czasu na bloga. Bardzo lubię czytać twój blog :) Przepiękny wzór porcelany :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam u Holly Twój komentarz i nie omieszkałam do Ciebie zajrzeć:))Ha!ja też niedawno zapisałam się do Kolekcjonerów:))))niestety nie ogarniam sygnatur:)ja w ogóle kolekcjonuję to co mi się podoba,a podoba mi się niebieska porcelanka:)najbardziej Holenderska z wiatraczkami,ale też angielska ,tylko musi być niebieska:))tak,że baardzo mi blisko do Twoich niebieskości:)))tych ogródkowych również:)))
    pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczności masz ja też się tam zapisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Porcelana ręcznie malowana - zawsze zachwyca ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, beautiful! I'm determined to enjoy June, already it is almost too hot around here.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowia przede wszystkim Ci życzę.
    Porcelana jest zawsze ponadczasowa bez względu na mody.
    Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie dziekuje za komentarze;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu,
    masz śliczną porcelanę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń